søndag 3. mars 2013

Sosialdemokratiet, reservasjonsretten og kristendommen



I sin posisjonering frem mot realisering av en aktiv eutanasipraksis og utvidet abortordning(selektiv abort) vil sosialdemokratiet intensivere kampen mot at det blir innført lovfestet reservasjonsrett for fastleger, dvs. lovfestet rett til at fastleger av samvittighetsgrunner skal kunne reservere seg mot å henvise til abort og (etterhvert) eutanasi.

F.eks tilfeller der det er ønskelig å drepe det ene tvillingfosteret, som da blir avlivet ved at det sprøytes en saltvannsoppløsning i hjertet på det. 
Denne avlivningspraksis på det ene tvillingfosteret er tillatt i flere europeiske land.

Det tas ikke høyde for at gjenlevende tvilling i voksen alder vil kunne få emosjonelle problemer, sågar traumer, ved vissheten at ens tvillingbror/søster faktisk ble drept etter ønske og ordre fra egne foreldre. Og ikke minst vissheten at eget liv var gamblet med på denne lettvinte måten. Her er duket for fremtidige problemer ettersom denne praksis øker i omfang. 
At den gjenlevende tvilling vil kunne legge egne foreldre for hat.    

En overflødig signatur
De fleste kvinner som har fått innvilget abort har henvendt seg direkte til sykhuset - uten å gå veien om henvisning fra fastlege.  
Denne praksis har ført til at fastlegens skriftlige henvisning ikke lenger er nødvendig, - og har sannsynligvis heller aldri vært det.

De sosialdemokratiske partiene protesterer imidlertid heftig på at kristne fastleger av samvittighetsgrunner på denne måten "skal slippe unna",  - og ikke bidra med sin overflødige signatur. Ergo har vi egentlig med fordeling av skyld å gjøre. 

Abortloven gir kvinner rett til selvbestemt abort frem til uke 12. Abort utover dette tidspunkt må godkjennes av en nemd. Et velkjent argument i denne sammenheng er at hensynet til pasienten, dvs. den gravide moren, må komme først. 
Som enhver forstår er drap på barn i mors liv et betydelig konfliktområde for kristne leger og helsearbeidere.

Nylig, på et sykehus, var et abortert foster i live etter inngrepet. Barnet var gammelt nok til at det kunne blitt reddet, om ønskelig. I stedet ble barnet lagt nakent i en pappeske for å dø.
Etter noen minutter gløttet lege og sykesøstre på lokket, de kunne se hvordan barnet fremdeles kjempet for livet, hvordan armene beveget seg raskt opp og ned.
Lokket ble lagt på igjen i håp om at barnet snart ville dø, men dødskampen varte ennå en god stund. Slike "overlagte hendelser" er utvilsomt en betydelig belastning for et sykehuspersonal som er utdannet for å redde liv. Det fins en rekke horrible eksempler.   

Fostre i hudkremer
Aborterte foster utgjør en økonomisk ressurs, svært ettertraktet for en rekke forskningområder, samt deler av kosmetikkindustrien.
I Frankrike brukes aborterte fostre til å fremstille kollagen. Et stoff blant annet brukt i anti-rynke kremer. Kollagen er en proteinfiber, en type bindevevsfiber. Hos mennesker utgjør kollagen så mye som ca 1/3 av alt proteinet i kroppen. Disse fibrene er svært sterke og gir vevet stor strekkfasthet. Kollagenkremer har en positiv fuktighetsfaktor på hudoverflaten.
Om kollagen kan forynge huden er derimot usikkert. Påsmurt i krem vil det neppe trenge særlig dypt inn i huden, på grunn av kollagenets molekylvekt.  



Overgangen fra kristen til ateistisk kultur
At sosialdemokratiet vil lykkes i sitt forsett om å få nedstemt et hvert krav om fastlegers lovbestemt reservasjonsrett mot abort - og etterhvert eutanasi, er svært sannsynlig. Dette vil medføre at det på sikt ikke blir mange kristne leger og helsearbeidere igjen i den offentlige helsesektor. 

I overgangen fra en kristen til en ateistisk kultur, fremtrer mer og mer polariseringen mellom det ateistisk orienterte sosialdemokratiet og kristendommen. 

Sykehuset slik vi kjenner det - som en gratisinstitusjon for alle, er knyttet til en kristen kulturarv, og representerer egentlig noe fremmed for sosialdemokratiet. Dette aspekt ved sosialdemokratiet  tydeliggjøres ved at sykehusene sakte men sikkert omdannes til bedrifter, med krav om lønnsomhet.
I fremtiden vil gratis sykehus være en kristendomssaga blott.


Den økonomisk gunstige eutanasi-løsningen
Som alternativ til langvarig opphold på sykhus eller institusjon, og frykt for smertefull død, vil det bli fremmet forslag om eutanasi, en nådedød. Tilbudet vil bl.a gjelde håpløst syke, trafikkofre, suicidale, senile og andre lidende. Sågar livstrette ungdommer vurderes innvilget eutansi i Holland og Belgia.
Eutanasi-tilbudet vil i løpet av få år bli satt på den politiske dagsorden over hele vesten, presentert som "retten til en verdig sorti" - en verdig livsavslutning.

Svært mye tyder på at eutanasiklinikker vil bli big business, en betydelig vekstnæring, og staten vil spare betydelige pensjonsutgifter.

Eutanasispørsmålet følger naturlig abortspørsmålet, og vil nødvendigvis måtte få en helt annen plass i de partipolitiske programmer enn hva tilfellet er i dag.
Særlig aktuelt blir spørsmålet om eutanasi vis a vis den fryktede eldretsunamien. Her kommer eutanasien som et betydelig gunstig økonomisk aspekt inn i bildet. Om enn skjult.

Hitler innførte dødsstraff for abort i 1942
I det kommende antikristlige riket vil sannsynligvis abort av friske fostere bli forbudt, da disse barna tilhører Antikrist og hans rike. 
Antikrist i sin første personifisering, Adolf Hitler, innførte dødsstraff for abort i 1942.
________________________________________________________

Hitlers eutansiprogram del 1.

Hitlers eutanasiprogram del 2.


Dyrets syvende hode


Påskemåltidet hvor Jesus innstifter den nye pakt


Vekter, hvor langt på natt? Jes 21:11









  • Dyrets tall, tabeller
  • Hosianna eller korsfest!
  • Falske eller sanne klimaprofetier
  • Chipping av ansatte ved Epicenter i Stockholm